Noi ne consideram ca parte a echipei dvs. si lucram impreuna pentru dezvoltarea afacerii, cresterea profiturilor si minimizarea taxelor si impozitelor catre stat.
Interesul nostru este ca dvs. sa luati deciziile economice si financiare cele mai bune, protejand organizatia pe termen scurt si lung.
Serviciile noastre includ:
- Inregistrarea documentelor primare conform planului general de conturi si a legislatiei in vigoare
- Inregistrarea documentelor primare in gestiune in cazul in care s-a optat pentru o evidenta in pararlel a acesteia cu societatea noastra si intocmirea notelor de intrare receptie, bonurilor de consum, fiselor de magazie si a descarcarii de gestiune
- Calculul si amortizarea mijloacelor fixe
- Completarea registrelor contabile obligatorii
- Completarea registrului inventar, dupa primirea listei de inventariere anuala intocmita de societate
- Consultanta in vederea intocmirii Regulamentului Intern
- Intocmirea balantei de verificare
- Intocmirea registrului de casa
- Intocmirea registrului scadentar pentru plati
- Intocmirea lunara a registrelor de vanzari si cumparari
- Intocmirea declaratiilor de impunere pentru contributiile la bugetul de stat si locale
- Depunerea declaratiilor de impunere la autoritatile corespunzatoare
- Intocmirea declaratiilor 100, 102, 300, 390
- Intocmirea declaratiei 394
- Intocmirea si certificarea declaratiei 101 de catre un consultant fiscal, conform legislatiei in vigoare
- Intocmirea situatiilor financiare anuale
- Intocmirea de raportari solicitate de societate
La solicitarea dvs., ne putem diversifica serviciile pentru a se plia cat mai bine nevoilor societatii dvs.